donderdag 11 september 2014

Fotograaf stuit per toeval op Star Wars VII set

Gister kwamen wij al met een luchtfoto die Britse Matthew Myatt maakte voor de vliegschool Airbourne Aviation op het oude vliegveld van Greenham Common. Hierop was een X-Wing fighter te zien en een half afgebouwde Millennium Falcon. Werd door sommige fans gister nog gedacht dat dit wellicht alleen maar onderdelen zouden zijn voor Star Wars Celebration, werd vandaag bekend dat de Star Wars VII crew aanwezig is op het voormalige vliegveld en dat de filmploeg onderweg is vandaag. Myatt ontdekte de schepen bij puur toeval. Echter bleek later dat we niet één, maar twee X-Wing modellen kunnen ontdekken op de beelden. Links boven op deze foto is namelijk ook een zwart model van de X-Wing te ontdekken.
VIIwingFlaconbase
"Ik viel bijna van mijn stoel," vertelt Myatt aan Sky News."Ik ben opgegroeid met Star Wars. Ik had alleen nooit gedacht het in levenden lijve te mogen zien. Mijn zoon moest in mijn arm knijpen voor ik het geloofde."
De locatie lijkt achteraf ook helemaal geen verkeerde locatie om te filmen. Als we bronnen van enkele weken geleden mogen geloven zal er in Star Wars VII nog steeds geen stabiele Republiek zijn en vechten de Rebellen nog steeds tegen het Keizerrijk. In dat geval hebben ze een onopvallende basis nodig. En laat het vliegveld nou op sommige plekken net lijken op de ingang van de rebellen basis op Yavin IV. De rebellen schepen zijn er in ieder geval al.
View image on Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten