maandag 26 mei 2014

Carrie Fisher over Star Wars VII


Tijdens een lezing op het Hay Festival in Wales spreekt actrice Carrie Fisher, die wij beter kennen als prinses Leia, over Star Wars VII. Ze zegt heel blij te zijn opnieuw de rol van de prinses op zich te mogen nemen. Ze ziet het zelfs als een nieuwe kans. De actrice is namelijk helemaal niet tevreden over hoe ze de prinses heeft gespeeld: "Nu kan ik Princess Leia goed neerzetten. Ik wil nu minder Brits praten. Ik kwam met mijn neppe accent een beetje pretentieus over."

Carrie wil heel graag het beroemde Leia kapsel terug:  "Ik heb ze gesmeekt of ze mijn grijze haren weer in dat kapsel willen steken. Dat ik aan het koken ben met dat haar, alsof ik oma Leia ben."

Carrie zegt dat ze klaar is met het lezen van het script en dat ze alle kostuums al gepast heeft maar dat ze nog niet voor de camera is geweest. Binnen enkele weken gaat het voor haar écht beginnen. Ook hoopt ze opnieuw een gigantisch monster, zoals Jabba the Hutt, te mogen vermoorden: "Het vermoorden van een monster is dé reden om een acteur te worden."

Ook vindt de actrice het geweldig dat de originele castleden zoals Harrison Ford en Mark Hamill opnieuw terugkeren: "Het is heel mooi om weer allemaal samen te zijn, want het is iets unieks."

Bron: nieuws.nl en jedinews

Geen opmerkingen:

Een reactie posten