dinsdag 26 november 2013

J.J. Abrams heeft problemen met Star Wars VII in Londen

 Dat regisseur J.J. Abrams er zo zijn twijfels bij heeft om Star Wars: Episode VII op te nemen in Londen, wisten we al. Nu gaat de regisseur in een interview in waarom hij daar moeite mee heeft. Dat blijkt niet alleen te zijn omdat hij zijn familie dan langere tijd achter moet laten in de Verenigde Staten.

”De intentie was altijd al om in Londen opnames te maken. Maar ik heb er moeite mee, omdat ik er altijd alles aan heb gedaan om de productie van mijn projecten in Los Angeles te houden. Maar de kans om met een Britse crew samen te werken is iets waarvan ik altijd al gedroomd heb. Natuurlijk bestond die droom al voordat ik trouwde en een familie kreeg, dus de realiteit van het maken van een film in het buitenland is nu veel moeilijker.”

Ook vertelde Abrams over het samenwerken met scenarist Lawrence Kasdan. ”Werken met Larry is een van de meest surreële plezieren van mijn leven. We vinden het allebei erg leuk om samen te werken. Hij is een geweldige man en een inspirerende en spectaculaire schrijver.”

Wij hebben dit bericht niet geschreven en claimen dit dan ook niet. Dit bericht is volledig afkomstig van www.filmtotaal.nl en wij willen U er dan ook aan helpen herinneren dat wij nieuws verzamelen en dus niet alles zelf schrijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten