dinsdag 8 januari 2013

Del Toro zegt NEE tegen Star Wars, wanneer zegt iemand JA?!



Het lijkt er niet goed aantoe te gaan bij Star Wars 7. Voor de zoveelste keer zegt een regisseur Nee tegen het aanbod om Star Wars 7 te gaan regiseren. Dit keer zei Del Toro Nee tegen Star Wars, hij verkiest superhelden boven het maken van een nieuw ruimte sprookje. Zo meldde Nu.nl ons dit:

Guillermo del Toro maakt liever zijn superheldenfilm Dark Universe dan dat hij Star Wars Episode 7 gaat regisseren. 

 "Die superhelden zijn mijn kinderhelden", zegt de Mexicaanse regisseur tegen het Britse IGN. "Toen ze mijn kantoor belden of ik interesse had in Star Wars 7, had ik al zoveel andere dingen op mijn bord dat ik beleefd heb bedankt."
De 48-jarige filmmaker geeft toe wel erg gevleid te zijn geweest. "Het is nooit verder gekomen dan dat ene telefoontje, maar het was natuurlijk geweldig om gevraagd te worden."
Het blijkt nog knap ingewikkeld om een regisseur van enige naam aan Star Wars 7 te koppelen. De een na de ander bedankt vriendelijk voor de klus, onder wie Star Trek-regisseur J.J. Abrams en George Lucas' goede vriend Steven Spielberg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten